Lietošanas noteikumi
Lietošanas noteikumi 505.lv
Noteikumi un nosacījumi
(Uzņēmuma nosaukums) SIA VRN, reģistrācijas Nr. 40203519539, adrese: Sūnu iela 30k1 - 8, LV-2008, no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs. Nodrošina interneta veikalā 505.lv pieejamās preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
Persona kas veic pasūtījumu, jebkura privāta vai juridiska persona turpmāk saukta par Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu līgumu:
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
Reģistrējoties, autorizējoties Pārdevēja interneta veikalā vai veicot pasūtījumu Pircējs, apliecina, ka ir iepazinusies ar visiem noteikumiem, nosacījumiem, tajā skaitā distances līgumu, visu saprot un piekrīt to ievērošanai bez ierobežojumiem. Visi noteikumi var tikt mainīti jebkurā brīdī no Pārdevēja puses, iepriekš par to nebrīdinot Pircēju. Jaunie noteikumi stājas spēkā tā publicēšanas brīdī un Pircējs, veicot pasūtījumu vai jebkuru citu darbību, piekrīt jaunajai noteikumu redakcijai.
Distances līgums stājas spēkā, Pircējam veicot pasūtījumu 505.lv interneta veikalā. Preces pasūtīšana un apmaksa uzskatāma par Pircēja pilnvērtīgu apstiprinājumu darījumam/pasūtījumam slēgt šo Distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Piegādes maksa nav iekļauta preces cenā.
Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pasūtījums un rēķins tiek anulēti, ja rēķins netiek apmaksāts 7 (septiņu) darba dienu laikā no tā nosūtīšanas brīža Pircējam.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas visā Latvijas teritorijā. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot kurjerpastu un pakomātus. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
Pārdevējs var atcelt pasūtījumu, ja norādītā prece nav pieejama, atgriežot saņemto maksājumu uz Pircēja kontu.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi, kopš ir saņemta apmaksa par preci.
1-7 darba dienu laikā, precēm kas ir pieejamas Pārdevēja noliktavā.
5-20 darba dienu laikā, precēm kas nav pieejamas Pārdevēja noliktavā, bet ir piegādātāju noliktavās.
Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā no saņemšanas brīža. Prece jāatgriež tādā pat stāvoklī kādā tā saņemta no Pārdevēja - oriģinālā, nebojātā iepakojumā. Precei jābūt jaunai un nelietotai. Preces iepakojums var būt atvērts un preci pircējs var izmēģināt, ciktāl tas nepieciešams, lai saprastu, vai prece atbilst pircēja vēlmēm, bet ne vairāk, kā preci būtu iespējams izmēģināt mazumtirdzniecības veikalos.
Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
Ja saņemot preci neesat pārliecināti par tās atbilstību Jūsu vēlmēm, lūgums to pārbaudot neveikt kādas manipulācijas, kas varetu samazināt preces vērtību: piem: instalēt datora programmas, mobilajā telefonā ievietot SIM karti un to reģistrēt operatora tīklā, gaisa mitrinātājā ieliet ūdeni, u.c.
Gadījumā, ja atgrieztajai precei tiks konstatēti trūkumi vai bojājumi Pārdevējs patur tiesības neizmaksāt pilnu summu par atgriezto preci, samazinot atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
(Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šādā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
Preces, kuras nevarēsiet atgriezt 14 dienu laikā: Higiēnas preces ar atvērtu iepakojumu (zobu birstes, epilatorus, bārdas mašīnas utm.), ausīs liekamas austiņas, programatūra ar atvērtu oriģinālo iepakojumu, atvērta iepakojuma izejmateriālus.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, nosūtot to uz e-pasta adresi info@vrn.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas Pārdevējam, atdot Pārdevējam preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā par preci/ēm no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja preces un pārbaudījis to stāvokli.
Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus Pārdevēja saprātīgas kontroles.
Pārdevējs patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja interneta veikalā 505.lv norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu, tehnisku iemeslu vai kļūdas dēļ.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Pārdevējs ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 24 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar Pārdevēju, rakstot uz info@vrn.lv (tālr. +371 22 300 505).
Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus par preci. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
Pārdevējs apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Pārdevējs nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi un tālruņa numuru, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz info@vrn.lv (tālr. +371 22 300 505).
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.
9. Nepārvarama vara
Pārdevējs nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus saprātīgas kontroles, kas ietver tādas situācijas kā streiki, valdības rīkojumi, karadarbība, nacionālā mēroga ārkārtas stāvoklis, terorisma draugi, terorisma akti, vides vai klimata anomālijas, neizpilde no trešo personu puses, traucējumi interneta savienojumā, datoriekārtu un programmatūras atteice u.c. Šādu nepārvaramu varas apstākļu gadījumā Pārdevējs centīsies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.
23.01.2024.